»Na progi Jesenice–Kranj–Ljubljana bo od 49 vlakov na tej postaji imelo začetno oziroma končno postajo osem vlakov. Vsi preostali bodo stali na glavni železniški postaji.«
»Na progi Kamnik–Domžale–Ljubljana Šiška bo od 48 vlakov to postajo kot začetno ali končno uporabljalo 19 vlakov.«
»Noben vlak na tej progi ne bo nikoli več zapustil te postaje.«
»S 14. decembrom se odpirata dva nova začasna perona, ki bosta omogočala, da bo čim več vlakov prišlo na postajo Ljubljana.«
»Ampak glavni učinek te dvotirnosti bo povečanje števila vlakov, kar pomeni tako imenovan taktni vozni red, ki bi v koncih razbremenil ceste od Kranja do Ljubljane.«
»Gre za najsodobnejše vlake za regionalne proge, kot jih poznamo v tem delu Evrope, ki dosegajo hitrosti do 140 kilometrov na uro. Vlaki ponujajo vse potrebno udobje, so prilagojeni za invalide in imajo dovolj prostora za kolesa.«
»Hitri vlak na tej progi trčil v drevo na tirih.«
»To je bohinjska proga v dolžini 30 kilometrov od Jesenic do Bohinjske Bistrice in koroška proga, približno 20 kilometrov od Sv. Danijela do meje z Avstrijo«
»Čez slabi dve leti bo na tem mestu stalo osrednje multimodalno vozlišče in najsodobnejše postajno poslopje, ki bo navduševalo potnike ter prineslo pomembne izboljšave na stičišče glavnih in regionalnih prog za obratovanje približno 450 vlakov dnevno.«
»Predvidevanja so, da bi se ta proga uporabljala za prazne vlake. Potem ko bo zgrajen drugi tir, bo ta proga bistveno manj obremenjena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju